Veelgestelde vragen:

Wat zijn jullie verzendingskosten en leveringstermijnen?

Pakketjes voor België en Nederland zijn gratis vanaf 50 euro.
Voor andere landen geldt een ander tarief, dat verschijnt bij het eindtotaal na je keuze van ‘land’.

Wij werken steeds met BPOST waardoor de leveringstermijnen voor België en Nederland
meestal binnen de 2 werkdagen zijn.
Voor andere landen kan dit langer duren.

Hoe werkt een reservatie?

Bij een reservatie hoef je bij het artikel op 'liever reservatie' klikken.
Na ontvangst van een bevestigingsmail ligt je artikel 4 werkdagen voor je opzij.
Let op, dit betekent dat het artikel dan ook voor jou gereserveerd is en niet online te bestellen is.

Is retourneren gratis?

Neen, de verzendkosten zijn gratis vanaf 50€ in België en Nederland.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Dit mag teruggestuurd worden via Bpost. (in perfecte staat). Of je kan het pakketje terug brengen naar 1 van onze winkels in Roeselare.

Na ontvangst wordt het bedrag teruggestort op dezelfde manier van betaling.

Ik wens men bestelling in een cadeautje?

Dit doen wij met veel plezier! Want een mooi verpakt cadeautje geven is nog zoveel leuker!
Gewoon even bijmelden bij ‘opmerkingen’ bij je aankoop.
Daarna verpakken we je product mooi in een extra doos zodat het cadeautje niet beschadigd is.

Ik had graag wat meer info over een handtas gekregen?

Dat is geen probleem: stuur ons uw vraag over de handtas die je hebt gezien naar webshop@rigi.be
wij sturen met veel plezier de juiste afmetingen, onderverdelingen, kleurinfo, ....

Ik zie het artikel niet meer beschikbaar of men maat staat er niet meer bij?
Is dit dan nog beschikbaar in de winkel?

Wij werken met één stock waardoor zowel in de winkel als op de webshop artikelen kunnen uitverkocht zijn.
Je mag ons steeds contacteren voor meer info, sommige producten zijn tijdelijk uit voorraad of kunnen bijbesteld worden.

Wat is het verschil tussen jullie 2 fysieke winkels Rigi & Rigi One?

Onze winkels zijn 2 huizen van elkaar, waardoor we snel en flexibel zijn.

Het verschil is:

RIGI one: Hier vind je onze volledige herencollectie. Voor dames en jongeren vind je hier de sportievere modellen zoals mocassins (met de iets dikkere zool), espadrilles, sandaaltjes In de winter maken we plaats voor stoere boots en alles van UGG en accessoires.

RIGI: Hier vind je enkel damescollectie waar comfort en elegantie centraal staan. Ook onze uitgebreide collectie geklede pumps en feestschoenen vind je hier. Evenals elegante sandaaltjes, mocassins, slipper, prachtige enkellaarsjes …

Kortom; kom gerust even in beide winkels langs, je vind er vast en zeker iets naar jou smaak!

Kan ik met ‘Roeselaarse’ cadeaubonnen bij jullie betalen?

Deze kan u zeker bij ons gebruiken, gepast of met opleg : teruggeven op bonnen gebeurd niet.

Is er parking voor de winkel?

Ja, voor onze winkels zijn er 2 parkeerplaatsen waar je gratis een half uur mag parkeren.Dit geldt voor de hele Ooststraat.
Andere dichtbijzijnde parkingen zijn de Munt, Polenplein, Grote markt, Station en de Wallenparking.

Hebt u een andere vraag, suggesties of opmerkingen?

- Via onze winkels: tijdens onze openingsuren: van maandag tot en met zaterdag van 10 - 18 uur.
Daar zal 1 van onze medewerkers u zeker helpen met uw vragen.

- Via mail: webshop@rigi.be
- Via telefoon: 051/ 20.97.94
- Via chat: op onze Facebook pagina en Instagram

© 2024 Moda Rigi NV - Ooststraat 29, 8800 Roeselare (België) - BTW BE 0420.862.115 - info@rigi.be - sitemap Quoted: Websites met méér